19 Nisan 2015 Pazar

Avon Plum Verbena





Uzun süredir çok sık yazamıyorum blogumu çok ihmal ettim farkındayım :( Ama şuan hem formasyon hem yüksek lisans derken çok yoğunum ve yorgunum.... İnstagram hesabımdan her gün paylaşım yapmaya çalışıyorum ama tabı post atmak her gün mümkün olmuyor malesef ...bu sebeple beni İnstagramdan takip ederseniz kopmamış oluruz kuzular :)


Bu girişten sonra gelelim asıl konumuza... Kısa bir süre önce aldığım Avon rujumdan bahsetmek istiyorum :) Katalogda görünce rengine vurulup aldığım bir ruj kendisi zira marsala rengi almış başını gidiyor bende fazlasıyla beğeniyorum bu rengi...Fiyat açısından baktığımız zaman gayet uygun bir fiyatı var o yüzden rujdan fazla bir şey beklememek lazım kalıcılık gibi mesela...kalıcılığı çok iyi değil ama ben zaten sürekli rujumu tazelerim  diyorsanız bu sizin için sıkıntı olmayacaktır:)Kendine has değişik bir kokusu ve tadı var:) evet tadı... Mat değil ama öle ışıl ışılda değil.






Dudaktaki görüntüsü bu şekilde burada biraz daha parlak çıkmış aslında bu kadar parlak değil..Benim izlenimlerim bu şekilde canlar aranızda kullananınız varsa yada sormak istediğiniz bir şey olursa bir tık uzağınızdayım :) Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen seviyorum sizi başka bir yazıda görüşmek üzere :*






8 yorum :

  1. Bence çok kullanışlı bir renk. Göz makyajı yapılmadığında bile gayet dinlenmiş ve bakımlı gösteriyor kırmızı veya koyu renkli rujlar insanı. Kalıcılığı çok değil ama bence bu fiyata pek mühim de değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle katılıyorum sade bir makyajı bile harika gösteriyorlar :)

      Sil
  2. Ay harika bir renkmiş bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir renk. Marsala bu senenin favori rengi zaten :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok severek kullaniyorum:) hemen geliorum bloguna :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Çok güzel bir renk bayıldım :)

    YanıtlaSil