4 Şubat 2015 Çarşamba

Tag : Ruj Bağımlısı



Sevgili  SerayTokdoganlar  beni 'Ruj Bağımlısı' taginde etiketlemiş :) Kendisine çok çok teşekkür ediyorum hemen cevaplarıma geçiyorum :)



1-) Favori Lipbalmın nedir?

 Uzun yıllardır favori lipbalmım Nivea Fruit Shine Strawberry.  Her zaman çantamdan çıkarmadığım bir ürün özellikle kuruyan dudaklarıma inanılmaz iyi geliyor. Fakat son bir yıldır çantamda yalnız değil ona Maybellıne Baby Lıps ler eşlik ediyor :) Pink Punch ve Peach Kıss favorilerim hem nemlendirme ve kalıcılık olarak harikalar hemde dudağa inanılmaz doğal renk veriyorlar.





2-)En göze çarpan kırmızı rujun hangisi?

Bu sorunun cevabı çok net. Hem en göze çarpan kırmızı rujum hemde favorim. Clarıns 210 ne tam kırmızı diyebilirim nede pembe ikisinin arasında çok canlı ve çarpıcı bir kırmızı. Zaten Clarıns markasının rujları çok kaliteli ve kalıcı. Makyaj çantanızda en az bir tane olmalı bence :)




3-)En pahalı ve en uygun fiyatlı rujun hangisi?

En pahalı rujum 2.soruda bahsettiğim Clarıns rujum. En uygun fiyatlı olanı ise w7 markasına ait olan bordo rujum.Sanırım Türkiyede satışı yok ben kıbrıstan sadece ve sadece 4 TL ye aldım :)

4-) En çok sevdiğin MAC rujun hangisi?

Bu soruya hiç düşünmeden  Milan Mode A70 diyebilirim. Yaz aylarında favori rujum. İnanılmaz güzel bir pembe yazın o sıcak günlerinde dudakta hafif ama bir o kadarda kalıcı bir pembelik için ideal :) 



5-)En çok hayal kırıklığına uğradığın rujun hangisi?

Wet n Wıld  ın tüm rujları...Hatta blogumda bununla ilgili uzunca bir yazıda mevcut.

6-)Dudak kalemine evet mi hayır mı?

Kesinlikle evet :) Özellikle koyu rujlar da dudak hattını düzgün bir şekilde belirlemek için gerekli. Sadece koyu rujlar için değil mat nude tondaki rujlar içinde kullanıyorum hatta kısa bir süre önce  Rımmel Exaggerate Full Colour serisinden 063 dudak kalemini aldım ve şiddetle tavsiye ediyorum:)

7-)En sevdiğin dudak parlatıcısı hangisi?

Kısa bir süre önce blogda yazmış olduğum Golden Lady Wet Shıne Lıpgloss şu sıralar favorim.Benim Lıpgloss larda en dikkat ettiğim şey yapış yapış olmaması ve topaklanma yapmamasıdır. Golden Lady Lipgloss benim için bu iki hassasiyetimi kesinlikle karşılıyor.




8-)Paylaşmak istediğin ekstra bir şey var mı?

Kullandığınız rujların kalitesine çok dikkat etmelisiniz... Gerçi bu sadece rujlar için değil tüm kozmetik ürünleri için gerekli fakat konumuz şuan rujlar. 5. soruda beni en çok hayal kırıklığına uğratan rujun Wet n Wıld olduğunu yazdım sebebi  içinde bulunan kurşun... Rujlarınızda kurşun olup olmadığını anlamak çok kolay bunu yazmıştım buradan ulaşabilirsiniz. Lütfen buna dikkat edin sonuçta rujları dudağımızda kullanıyoruz yani direk ağzımızla temas ediyorlar,aman zaten her şey zararlı rujda kurşunlu oluversin demeyin lütfen...
  
Benim cevaplarım böyleydi,bende Ruj Bağımlısı taginde  mavipembehuydurbende ve Leopardelisi ni tagliyorum :) Bakalım onların favorileri nelermiş :)


BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)





14 yorum :

  1. En kısa sürede cevaplayacağım, çok teşekkürler ilayda'cım. :)

    YanıtlaSil
  2. Mac rujlarının hastası olarak bu renkle nasıl tanışmadım anlamış değilim.. Yarın ilk iş gidip bakacağım bu renge :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevicegine eminim canim cok tatli bir pembe:)

      Sil
  3. Güzel bir tag olmuş canım paylaşım için teşekkürler Clarins'e bayıldım :) güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  4. Aylinin etkinliği sayesinde buldum seni güzel bir tag olmuş

    YanıtlaSil
  5. Vazgeçilmez makyaj malzemelerimden biridir rujlarım..Blog etkinliğinden takipteyim...Beklerim......pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba tatlim blogunu takipteyim bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,blog keşfinde gördüm sizi, ben de blog keşif etkinliğime beklerim :)

    YanıtlaSil