24 Şubat 2015 Salı

87. Akademi Ödülleri Kırmızı Halı


87. akademi ödülleri 22 şubat akşamı Los Angeles'taki Dolby Tiyatrosunda sahiplerini buldu. E bizede kırmızı halida kim ne giymiş ne takmış konuşmak düştü :)
Bakalım kırmızı halıda kimler neler tercih etmiş,şıkmıymış,rüküşmüymüş müş müş müş :))



 Gwyneth Paltrow

Gerçekten en beğenediğim görüntülerden biri oldu çok birşey söyliyemiycem sade ve şık bir görüntü özellikle elbisenin renginin ten rengiyle uyumuna bayıldım.




Jennifer Lopez-Elie Saab

En beğendiğim görüntülerden biri... Genellikle vucut yapısına çokta uygun olmayan daracık transparan detaylı ve oldukça taşlı elbiseler giyen Jennifer bu haliyle beni çok şaşırttı rengine elbisenin tasarımına bayıldım saç makyajda bonus :)


Emma Stone- Elie Saab

Fvorilerim arka arkaya geliyor ve yine bir Elie Saab tasarımı..Muhteşem tasarım Emma nın güzelliğiylede birleşince ortaya kusursuz bir görüntü çıkmış.



 Dakota Johnson-Melanie Griffith

Şimdi siz anne kızmısınız? hadi canımmm :) Gerçekten anne kız olduklarını bilmiyordum Melanie gerçekten cok hoş görünüyor. Kırmızı halıda dekotanın yıllar oncekı kırmızı halı görüntüsünü gösterdiler,henüz küçük bir kızken kırmızı halıda terciği 'gri' olmuş enteresan bir tesadüff :)
Dekotanın Saint Lourent elbisesini beğendim fakat yaşına ve tarzına pek uygun bulamadım sanki :/ fazla klasık geldi...

Rosamund Pike 

Bu zamana kadar kırmızı halı görüntülerini hiç sevmediğim hatta yerden yere vurduğum birini bukadar beğeneceğim aklıma hiç gelmezdi...Rosamund Pike Givenchy elbisesiyle oldukça ve şaşırtıcı bir şekilde güzel görünüyor.


Lupita Nyongo

Ah lupita ahh... gerçekten fazlasıyla stil sahibi bi kızsın.Özellikle tenininde patlıycak renkleri seçmek konusunda çok başarılı,her kırmızı halıda favorilerim arasına girmeyi başarıyor.calvin klein collection elbisesine bayıldım.

Keira Knightley-Valentino & Jamie Chung

Gelelim kırmızı halıda kısmen kabarık elbise tercih edenlere... Öncelikle keira artık yavas yavas belirginleşen karnını saklamak adına bu tarz bir elbise tercih etmiş bence iyide yapmiş çok naturel ve hos göründü gözüme...Genelde beğendiğim bir isim değildir özellikle golden globe kırmızı halı görüntüsü gözümün ününe geldikçe bayılcak gibi oluyorum...

Rita Ora

Canım hiç senin gibi bi sanatçıya şu gözden düşmüş astsolist kıyafeti olmuşmu... Ne saçı ne takısı hiç birşeyi ona yakıştıramadım ... Az sonra görüceğiniz after paty görüntüsü çok çok daha güzel ve iddalı...

Nicole Kidman-Louis Vuitton

Gelelim başka bir umutsuz vakaya... neyi eleştirsem neye konuşsam bilemedim sadece kötü diyebiliyorum şuan..Yaşına göre oldukça güzel bir kadın Nicole buna itiraz edicek yoktur sanırım heykel gibi.. Şuan sadece yüzüne bakmak istiyorum.


 Scarlett Johansson-Atelier Versace

Sevemediğim tek şey boynundaki aksesuar oldu.. elbise tabiri caizse jilet gibi oturmuş üzerine ve muhteşem hatlar çıkmış ortaya renginide tenine cok uygun buldum.Saçlarının yeni imajını çok fazla beğenemedim ben onda daha kadınsı görünümleri seviyorum sanırım...
 
Lady Gaga- Alaia 

2 gündür bu bulaşık eldiveni görünümlü eldivene gülüyorum :)Sanırım bunu bilerek konuşulmak için yapıyor çünkü bu eldivenin oluru yok yani...Elbise tek başına güzel giyilebilir ama o eldiven bööö yani..Gerçi After Party halini görünce buna şükretmedim değil...


Merly Streep-Lanvin & Cate Blanchett-Martin Margiela 

İki muhteşem oyuncu ve iki muhteşem görüntü... Merly streep i beğenmeme şansım yok sanki çünkü oyunculuğuna aşırı saygım var. Cate ise çok asil görünüyor boynundaki kolyeyle siyahın kontrasına bayıldım..


Eddie Redmayne-Hannah Bagshawe

Gelelim gecede benim için favori çiftlere... En favori çiftim karşınızda...Renk uyumları muhteşem ve inanılmaz yakışıyorlar bence. Geceden en iyi erkek oyuncu Oscarıyla ayrılan Eddie Redmayne bütün kırmızı halılarda oldukça iddalı seçimler yapıyor kendi zevkimi sevgilisinin zevkimi ya da çalıştığı isimlerin başarısımı bilmiyorum ama gerçekten çok başarılı :)



Jannifer Aniston- Justin Theroux

Jennifer Aniston ın kıyafeti beni hiç heyecanlandırmadı aşırı sıradan buldum ama kabul edelim hoş bir hatun olmasının da etkisiyle en sıradan elbiseyle bile parlıyabiliyor. 



 Neil Patrick Harris-David Burtka
 Gecenin sunuculuğunuda üstlenen Neil Patrick Harris partneriyle karşımızda :) Ben onlara bayılıyorum kişilerin yaşam tercihleri beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor kimseyide ilgilendirmediğini düşünüyorum...



Behati Prinsloo-Adam Levine
Ben bu görüntüde Adam a bayıldım inanılmaz stil duyor... Behati fazlasıyla sıkıcı ve kötü gözüksede  ah Adam ah :)



Solange Knowles -Blanca Blanco -Lorelei Linklater

Gecenin en kötülerini yazmassam olmazz tabiki :) Aslında çok daha fazlaydı ama ben en kotu top 3 yaptım :)
Solange yine diğer ikisine daha bakılabilir bir halde ama anlamsız bir görüntü içinde yorumlamak bile zor.Blanca ise tek kelimeyle korkunç! Nası bir kafayla insan böyle birşey giyer bilemiyorum şöyle bir durumda zevkler ve renkler tartışılmaz bıdı bıdıdı yapamıycam yani bunu diken kör olmuş olabilir... Lorelei ise yine anlayamadığım ve yorumlayamadığım bir görüntü içinde bilmiyorum belki beğenenlerolabilir ama bana hiç iyi gelmedi ...


Evettt benim Oscar izlenimlerim bu şekildeydi genelde beğendiğim ve hiç beğenmediklerime yer vermeye çalıştım biraz uzun oldu umarım sıkılmamışsınızdır :(
Yorumlarınızı bekliyorum canlarım :)

*görseller www.vogue.com.tr den alıntıdır.*

BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder